Tuesday, February 3, 2009
February is Love Month?

Bulan Februari datang lagi. Tahun nie buLan Februari ada 28 hari jer, so, kiranyer tahun bukan tahun lompat. ( sajer jer bgtau, hehe). Biasanya, bulan Februari ini dikaitan dengan cinta atau dalam bahasa omputehnyer, LOVE. SokLannyer, kenapa pulak bulan Februari dikaitkan dengan cinta? Nak tahu tak? Kalau nak tahu tanyer aku dlm handpone ek. hihi. Baiklah, sebabnyer ialah, bulan Februari ini ada 14 hb February. La, kenapa pulak ngan 14 Febuary, kecohlah. Ala, x tau ker yang 14 February ialah Valentine Day atau juga boleh dipanggil hari kekasih. Korang korang sambut x Valentine Day tuh?
Aku x sambut Valentine Day nie. sEbabnYer, bagi aku la kan, xkan La hari ini jer leh bercayang- cayang, nk kluar date dan terima hadiah daripada yang tercayang. Klo betol betol cayang pada pasangan anda, bile bile pon leh bercayang cayang, kluar date or terima hadiah daripada yang tercayang. Lagipon, dalam cintan cintun nie, hadiah yang terbaik sebenarnyer bukan lah yg berupa harta benda.Yang penting, kite dapat tengok dia sehat, cukup makan dan senyum selalu, itula hadiah yang paling bermakna untuk kiter. (jiwang pulak aku nie. yelah, kan bulan februari). Dia bahagia, kita pon bahagia.
Walaupon aku x sambot Valentine Day, aku juga ingin mengucapkan Happy Valentine Day kepada kawan kawan yang menyambut Valentine Day. Semoga dapat sambut dengan sweet sweet dan best best. Tuh yang bagi berkapel. Bagi yang single lonely askar pulak, sambutla dengan keluarga, rakan rakan ker n mayb juga haiwan peliharaan kesayangan. Yalah, cinta itu untuk semua dan tunjukkanla kepada semua.
Akhir kata, cintailah diri anda, keluarga anda, dia yang tercayang, rakan rakan, haiwan peliharaan anda dan juga harta benda anda.

HAPPY VALENTINE DAY TO ALL....

p/s: sweet x love kat dalam gambar tuh? dapat dari majlis sanding org tuh...

Labels:

posted by OwL @ Tuesday, February 03, 2009  
4 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
About Me


Name: OwL
Home: sarawak, Malaysia
About Me: Pena menari nari kerana mengabdikan tulisan. Pengalaman hidUp mematangkan individu...
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates