Sunday, January 11, 2009
aKu dan ...
NIe NAk SENtUH PasaL assimEn aku niE. KeNAPA LA ASIMEN KALI INI GILA MCM NIE? x paham aku.kata pelajar akhir tahun. bgLa yg riLex n simPLe ckitkan. niE bLum aPa aPa, aku da Nak pecaH kepaLa. inI pon barU jer nk Pikir tajuk unTuk paPer resEarch n robotic. Lom Lg steP 2 n 3 aTau asimen 2 or 3. meMbEr opsYen sainS LgLa mantap. nAK tanyEr nie 'teasure hunt ni konsider project ker Activity?"hah.. MantaP x S0kLan aku. aKu barU jer Berjaya Mencari n "Men"decide tajuk utk reSearch aku dan akU berharaP x da lg yg lebeY2x lg sok. ( seBab bisok hari Isnin, ade kLas EDZ 410). baru jer kira kira nak rajin utk cari tajuk untk keLas robotik, teng teng teng... aKu deMam. hamPeh toL. memanjang jeR aKu x SehaT. biLa x seHat nie, memanjang aKu tidO dan akHirnYa x wat aPe apE kerjA. huhu..

Labels:

posted by OwL @ Sunday, January 11, 2009  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
About Me


Name: OwL
Home: sarawak, Malaysia
About Me: Pena menari nari kerana mengabdikan tulisan. Pengalaman hidUp mematangkan individu...
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates