Wednesday, January 14, 2009
beaR beaR ku memberi saLam kepAda semua...
hai kawan kawan di luar sana. Kami ialah koLeksi bear Bear kepaDa si bLogEr niE. hikHikhik.
enTry nie berkenaan dengan koleksi bear bear yg ada di atas katil di bilik saya di asrama. Mari saya memperkenalkan mereka si bear bear nie kepada semua ek.
  • arnab hitam - si arnab itam
  • anjing cokLat - si doggie
  • anjing merah - si patrick ( ikot name komersial pasaran)
  • syaitan hitam - si itom
  • keldai eeyone - si eeeoooo
  • penguin - penguin boy n penguin gal
  • winnie da pooh - si oooooohhh
ok. Da berKenalan da pon. ye la. kata org x kenal maka x centa. bt0lkan. Antara semua di atas tuh, saya paling suke peluk c doggie. c doggie hadiah dari seseorg utk bethday saya yg ke 22. Si Doggie nie takot sejuk sebab tuh la saya bg dia pakai mafle n bagi dia satu beg sandang. (hikhik). si arnab hitam nie paling kasehan sebab saya selalu baring atas dia. kaLau la si arnab hitam nie pandai bersuara, mesTi dia da Menbantah, memProtes dan semua yg sewaktU dengannYer. kLo jalan jauh atau p mana mana, saya mesti angkut si itom sebab die Kecik. ari tuh, si itom p kuaLa Kangsar. banyak enak punyer bear bear. banyak punyer la banyak saya punYer bear bear nie. Huhu. iNi persokLanyEr.... " Mcm Maner nak bawa baLik Sarawak nanti?" Ada seBarang Idea x??

Labels:

posted by OwL @ Wednesday, January 14, 2009  
1 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
About Me


Name: OwL
Home: sarawak, Malaysia
About Me: Pena menari nari kerana mengabdikan tulisan. Pengalaman hidUp mematangkan individu...
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates