Monday, February 16, 2009
DedicatE for him
Tadi aku tengok blog dia sebab dia bgtau dia da upload blog dia. Entri dia kaLi nie dedicatE kepada aku. Then, i realize that, kat blog dia ada banyak entri yang di dedicate kepada aku. Terus terang aKu bgtau, aKu terharu. terharU harU sangat.

Jadi, oLeh yang demikian, akU dedicaTe entry nie kepAda dia. Aku x pandai berkaTa kata atau berjiwang jiwang. Jadi, x daLah aku nak nukilkan ayat ayat jiwang di sini.

Aku tahu dia minat foto. Nak bg benda benda berunsurkan fotography pulak, aku x mampu puLak. nanT2x in future kot maybe aku mampu bagi dia wide lense yang dia idam idamkan tuh. ( fuh, wide lense tuh harga lebey 1 k tau).

Petang nie, die kLuar ngan uncle bob. Aku puLak x dapat titon. x seHat. so, aKu watLa something. picture shows thoundsand words. Tp, picture yang aKu edit di bawah Nie, aKu nak shows 3 words jer kepada dia, ikhlas dari hati kecik nie. apa 3 words tuh ek? eh, ada hint la pada gambar tuh...



Dua ekor penguin nie merupakan koleksi patung aku gak. Memang sepasang, penguin boy and penguin girl. dI atas katiL aku, no matter what, i tak pernah pisahkan mereka. biar mereka hidup berdua, berbahagia...

"saya tidak boleh menjanjikan yang apa apa untuk awak. saya x dapat mengapai bintang d langit, mengambil bulan untukmu. Namun, apa yang oleh saya janjikan ialah sebuah kebahagiaan yang mampu saya berikan dengan usaha saya. dirimu akan saya balas dengan senyuman n sehat selalu"



Labels:

posted by OwL @ Monday, February 16, 2009  
2 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
About Me


Name: OwL
Home: sarawak, Malaysia
About Me: Pena menari nari kerana mengabdikan tulisan. Pengalaman hidUp mematangkan individu...
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates