Thursday, October 23, 2008
aKu dan Jamuan Raye...

Hari Khamis yg lepas iaitu bersamaan dengan 16 September 2008, maktab aku telah mengadakan jamuan raya peringkat maktab. Aku tak tau sama ada jamuan nie berjaya ke tak sebab aku x ikot jamuan nie sepenuhnyer..(Hehe.. terkantoi aku datang lambat.). jamuan tu bermula kol 11 am. Aku malas nak dengar ceramah panjang panjang kan… so aku pon ambek keputusan datang lambat ckit (lambat ckit jer). Aku made deal ngan seseorang utk roger aku sebaik jer org gerak makan.. bile aku diroger, maka aku dengan pakaian serba putih pun turunlah ke jamuan raya tersebut. Sedeynyer sebab biler aku sampai, makanan dah x banyak. Sedey aku tengok makanan tu..huhu. Akan tetapi, kira meriah la jamuan tu. Sempat gakla aku cuci mata dengan fesyen baju raya budak budak maktab aku. Kelas gitu kan…..

pstt: nanti aku upload gambo jamuan raye ek. aku x mintak g ngan photographer kesayangan aku lg.. kihkih

Labels:

posted by OwL @ Thursday, October 23, 2008  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
 
About Me


Name: OwL
Home: sarawak, Malaysia
About Me: Pena menari nari kerana mengabdikan tulisan. Pengalaman hidUp mematangkan individu...
See my complete profile

Previous Post
Archives
Links
Template by
Blogger Templates